Wyszukiwarka




KATALOG

Wyprzedaż!
zobacz listę



KOSZTY PRZESYŁKI

Płatność

Poczta

Kurier

Pobranie16 zł 20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

kontakt@aragon.pl

Program Partnerski

bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl

BLOG FIRMOWY

Warto zajrzeć

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Aragon.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa aragon kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")

JesteÂś w: Biznes » Marketing
Marketing w Internecie

POZYCJA NIEDOSTĘPNA W SPRZEDAŻY



Powiększ
Piotr Guziur

Marketing w Internecie

Cena u nas: 39.99 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:83-7197-510-4
Producent:Helion
Ilość stron:152
Oprawa:Miękka
Format:235x160
Data wydania:2001
Kategoria:
Dodatki:
 
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:reklama internetowa, standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,cele i efektywność reklamy,sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,marketing oparty na wynikach, działanie programów partnerskich,metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.

  Komentarze użytkowników
 2007-04-09
Patrycja Kierzkowska

Kiedy wydawano tę książkę, miała szanse być hitem. Dzisiaj jest nieprzydatna, zawiera stare dane i niepraktyczne porady. Obecnie lepiej sięgnąć po "Marketing internetowy w wyszukiwarkach"

 
 2005-11-13
Michał Sułkowski

Wreszcie znalazlem ksiazke, ktora w jasny, czytelny i kompleksowy sposob mowi o tym jakie sposoby promocji wykorzystuje sie w sieci oraz jak mozna w Internecie zarabiac. Polecam wszystkim internetowym marketerom!!

 

Książki w wyprzedaży:
Twój koszyk

koszyk jest pusty


Logowanie

e-mail

hasło
Przypomnienie hasła
Zarejestruj się



Bestsellery
Marketing przedsiębiorcy i menedżera

Cena: 30.96 zł
Cena rynkowa: 36.00 zł   
Narodziny marketingu z ducha ekonomii

Cena: 33.54 zł
Cena rynkowa: 39.00 zł   
Marketing w sieci

Cena: 27.09 zł
Cena rynkowa: 31.50 zł   
Controlling operacyjny w...

Cena: 38.61 zł
Cena rynkowa: 44.90 zł   
Marketing marki

Cena: 51.60 zł
Cena rynkowa: 60.00 zł   

Nowości
Prawo autorskie w reklamie i marketingu

Cena: 38.70 zł
Cena rynkowa: 45.00 zł   
Encyklopedyczne podstawy marketingu

Cena: 50.74 zł
Cena rynkowa: 59.00 zł   
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na...

Cena: 33.54 zł
Cena rynkowa: 39.00 zł   
Marketing usług turystycznych

Cena: 38.70 zł
Cena rynkowa: 45.00 zł   
Marketing na rynku międzynarodowym

Cena: 33.54 zł
Cena rynkowa: 39.00 zł