Wyszukiwarka




KATALOG

Wyprzedaż!
zobacz listę



KOSZTY PRZESYŁKI

Płatność

Poczta

Kurier

Pobranie16 zł 20 zł
Przelew12 zł14 zł
Karta kredytowa12 zł14 zł
mTransfer-mBank12 zł14 zł
Płacę z Inteligo12 zł14 zł
MultiTransfer12 zł14 zł
BZWBK - przew2412 zł14 zł
Płać z Nordea12 zł14 zł
 
PRIORYTET (dla Poczty)+2 zł

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

kontakt@aragon.pl

Program Partnerski

bok [tu malpa] escpartners.pl
www.escpartners.pl

BLOG FIRMOWY

Warto zajrzeć

SKLEP ZAMKNIʘTY

Jesteś› zainteresowany domeną Aragon.pl?
Wyś›lij swoją propozycję™ pod adres:
propozycja malpa aragon kropka pl
(nie odpowiadamy na wiadomosci typu:
"proszę podać cenę")

JesteÂś w: Programowanie » Programowanie
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

POZYCJA NIEDOSTĘPNA W SPRZEDAŻY



Powiększ
Piotr Besta

Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

Cena u nas: 59.00 zł   

Czas wysyłki:
48 godzin



 
ISBN:83-7197-680-1
Producent:Helion
Ilość stron:416
Oprawa:miękka
Format:B5
Data wydania:2002-03-27
Kategoria:
Dodatki:
 
Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.

Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.

Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane.

  • Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej.
  • Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP.
  • Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler.
A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, StarCraft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta książka.

  Komentarze użytkowników
 2009-03-24

Bardzo dobra i dobrze napisana pozycja książkowa. Jasno i zrozumiale wyjaśnione przykłady. Dobry materiał dla przyszłych twórców gier.

 
 6800-08-23
Krzysztof -----

Jest to książka przeznaczona dla osób początkujących, jednak są tam zawarte informacje które również mogą się przydać doświadczonym programistom. Gorąco ją polecam jest bardzo ciekawa.

 

Książki w wyprzedaży:
Twój koszyk

koszyk jest pusty


Logowanie

e-mail

hasło
Przypomnienie hasła
Zarejestruj się



Bestsellery
Visual Studio. NET

Cena: 43.43 zł
Cena rynkowa: 50.50 zł   
Metodyki zarządzania projektami...

Cena: 39.56 zł
Cena rynkowa: 46.00 zł   
Tworzenie użytecznego oprogramowania

Cena: 42.91 zł
Cena rynkowa: 49.90 zł   
Perl i CGI

Cena: 37.75 zł
Cena rynkowa: 43.90 zł   
Prosty przepis na J2EE

Cena: 30.10 zł

Nowości
CSS Nieoficjalny podręcznik

Cena: 53.10 zł
Cena rynkowa: 59.00 zł   
Wprowadzenie do ASP.NET 2.0

Cena: 34.31 zł
Cena rynkowa: 39.90 zł   
Prosty przepis na J2EE

Cena: 30.10 zł
Perl i CGI

Cena: 37.75 zł
Cena rynkowa: 43.90 zł   
Tworzenie użytecznego oprogramowania

Cena: 42.91 zł
Cena rynkowa: 49.90 zł