Jak znaleźć pierwszego chętnego na korepetycje?

Podjęcie decyzji o zostaniu korepetytorem to zaledwie pół pierwszego kroku. Zanim na stałe umocnisz się w przekonaniu, że jest to zadanie dla Ciebie, musisz popracować z prawdziwymi osobami. W tym celu trzeba pozyskać dla siebie pierwszych uczniów. Osoby zainteresowane nie wpadną na Ciebie same, jeśli nie rzucisz się im pod nogi. Musisz więc zadbać o skuteczną reklamę w więcej niż jednym miejscu.

Szukaj wśród rodziny, przyjaciół, znajomych


Marketing szeptany to najskuteczniejszy sposób pozyskiwania dla siebie klientów, szczególnie jeśli świadczy się usługi lokalne. Powiedz swoim znajomym i rodzinie, że zaczynasz na poważnie udzielać korepetycji. Ktoś bliski, wujek lub znajomy znajomego może akurat potrzebować nauczyciela, który nie zawyża swoich godzinowych stawek. Korzystając z tego sposobu, musisz pamiętać, żeby nie dawać upustów nikomu, nawet rodzonej matce. To dlatego, że im mocniej obniżysz swoje ceny na początku, tym więcej osób będzie oczekiwało od Ciebie pracy za pół darmo albo nie pozwoli Ci policzyć sobie normalnej stawki.

Wykorzystaj swoje media społecznościowe


Media społecznościowe to potężne komunikatory, które pozwalają Ci dotrzeć do całej masy ludzi, znajomych znajomych i zupełnie nieznajomych. Aby przyciągały do Ciebie klientów, musisz regularnie je rozwijać i zachęcać odwiedzających do sprawdzenia twojej oferty. Najlepiej byłoby przekierowywać ruch z Instagrama czy Facebooka na stronę internetową. Ona także musi być regularnie aktualizowana. Nie bagatelizuj żadnych mediów, tylko dlatego, że Ty w nie nie wierzysz. Pamiętaj, że korepetycje są na tyle uniwersalną usługą, że każdy może ich poszukiwać. Każdy komunikator może stać się dla Ciebie źródłem zarobku.

Nie rezygnuj z portali ogłoszeniowych


Sporo młodych osób decyduje się na odpuszczenie sobie reklamowania swoich usług na różnych portalach ogłoszeniowych. Tymczasem to właśnie tam mogą złapać Cię osoby starsze albo poszukujące dużego wyboru. Zamieszczenie ogłoszenia może trochę kosztować, ale już jeden klient spokojnie zwróci taki koszt. Być może nie będzie przekładało się na duży ruch na twojej stronie czy wiele telefonów z zapytaniem o szczegóły, ale jako korepetytor nie będziesz mieć nieograniczonej liczby miejsc. Być może kilka osób pozyskanych w ten sposób zapewni Ci porządny dochód, który utrzyma Cię przez kilka miesięcy.